Alles over retourneren

Ben je niet helemaal tevreden met je aankoop of heb je het pech dat er iets kapot is gegaan. Heel vervelend, maar het kan voorkomen! Zodra dit voorkomt, neem contact met ons op en we zullen je verder helpen.

Verpak je product – bij voorkeur in de originele doos – en breng het naar een PostNL-punt of lever het af bij ons magazijn in Silvolde. Zo houden we het eenvoudig én duurzaam. De adresgegevens zijn:

Industrieweg 2

7064 BV

Silvolde

 

Zodra we je retour hebben ontvangen, betalen we je aankoopbedrag terug. Meestal binnen enkele werkdagen, uiterlijk binnen 30 dagen.

Bij beschadiging of onvolledige retour kunnen we een schadevergoeding in rekening brengen. Gebruik het product dus alleen zoals je dat in een winkel zou doen, en volg de retourinstructies zorgvuldig op.

Ja, zolang je bestelling nog niet is verzonden. Neem minimaal 24 uur voor de geplande levering telefonisch contact op, dan annuleren we kosteloos. Reeds betaalde bedragen worden binnen enkele werkdagen teruggestort.

Je hebt 14 dagen bedenktijd vanaf de dag na ontvangst. Binnen die periode kun je de aankoop zonder opgave van reden annuleren, zolang het product alleen is bekeken of uitgeprobeerd. Retourneren doe je op eigen kosten naar ons magazijn in Silvolde.

Vragen? Stuur een appje!